“Hej Karina. Forløbet hos dig har været meget lærerigt. Det er skønt at have fået nogle teknikker til tankehåndtering, mindfulness og kendskab til eksponerings”trappen”. Jeg øver mig og bliver langsomt bedre. Tak for dit rolige væsen og den måde, du har mødt mig på. Jeg har følt mig tryg lige fra starten. Jeg ville selvfølgelig allerhelst have sagt det hele til dig ansigt til ansigt, så vi kunne afslutte ordentligt sammen, men det her er også ok. Jeg ønsker dig alt godt …”
